Featured

Monday, November 22, 2010

DETOX UNTUK KESIHATAN

Detox, bermaksud detoksifikasi, adalah menghilangkan zat yang berbahaya dari tubuh. Walaupun detoks dikenali untuk mengubati atau mencegah masalah penyakit yang berpunca daripada alkohol dan dadah, istilah ini juga digunakan untuk merujuk kepada diet, herbal, dan kaedah lain untuk menghilangkan racun persekitaran dan makanan dari tubuh untuk kesihatan umum.
Ada banyak rancangan diet berkenaan detox untuk menyokong detoksifikasi dengan meningkatkan eliminasi dari tubuh, membersihkan usus besar, meningkatkan peredaran untuk membersihkan bahan toksik, menghilangkan makanan daripada diet yang memerlukan detoksifikasi atau alergi, dan menyediakan nutrisi untuk menyokong dan melindungi hati, organ utama yang terlibat dalam detoksifikasi.  








Akan tetapi mampukah anda meluangkan masa anda untuk mengadakan program diet detox yang memerlukan anda memberi tumpuan yang banyak ke arah penjagaan makanan, penjagaan kesihatan dan mengelakkan dari berada di kawan tercemar. Berapa banyak masa yang anda ada??? 


Dengan penggunaan Detox Foot Patch ini masa tidur anda akan menjadi masa diet anda. Dapat tidur yang nyeyak dan bangun pagi yang meringankan tubuh anda... 


APA LAGI MAU TUNGGU LAMA-LAMA, HUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN DETOX FOOT PATCH ANDA....

0 comments:

 

detox foot gold Design by Insight © 2009