Featured

Friday, January 14, 2011

Tahun Yang Bertuah..

Tahun ni merupakan Tahun yang Bertuah untuk aku. Majlis perkahwinan sudah pun berjalan dengan lancar pada 01012011 baru-baru ini..dengan sekali lafaz sahaja aku sudah di nobatkan sebagai seorang suami yang sah..hahaha..gembira tak terkata..macam mati hidup semula...

kepada yang nak berkahwin tu..selamat pengantin baru..walaupun aku ni dah tak baru..hikkk
di sini aku ada selitkan lah sikit gbr2 kawin hari tu..agak penat jugak lah masa majlis tu diadakan..apa tak nya..Bangun jer dah pukul 6 pagi..mana nak monitor gubahan hantaran..nak buat hiasan kereta..n bersiap tuk ke rumah pengantin perempuan..


ni gambar tuk majlis pernikahan pastu tukar baju plak lagi...



yang ni plak baju kedua..ala2 keemasan lah macam tu..teraSa macam diri ni sultan plak..hahaha
tak abis lagi ni..ada plak lagi baju yang ketiga..jeng3....


baju kaler merah jambu plak..ni sebab tema kami hitam dan pink...pastu ada lagi baju yang terakhir.
baju kaler hitam...


pastu dah tak da lagi dah tukar2 baju..penat giler2...

Nasib baik lah masa kat tawau hari tu tak bawa detox..kalau bawak blelah pakai selepas malam sanding tu..sebab kami sanding ni kira 12 jam jugak sebab jemputan bermula dari pukul 1100 pagi ke 1100 malam...

panjang plak cerita aku ni..SEBENARNYA AKU NAK BGTAU ADA DAH STOK BARU SAMPAI NI..SO KALAU ADA SAPA2 YANG BMINAT NAK BELI..HUBUNGI SAYA DI NO YANG TERTERA KAT PROFIL SAYA...



0 comments:

 

detox foot gold Design by Insight © 2009